Mijn winkelwagen

Winkelwagen € 0,00

Je hebt niets in je winkelwagen.

Klantenservice


Bedrijfsgegevens de Trappelzak

Vestigingsadres
:
Julianalaan 1
6717 JK Ede

KvK nummer: 60425415
BTW nummer: NL8539.05.307.B.01

Bankrekeningnummer:
IBAN NL55RABO0160925169
BIC RABONL2U
 
Contact

Per e-mail
:
Indien je ons een e-mail wil sturen, kun je dit doen naar info@trappelzak.nl
Wij proberen om elke e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Per telefoon:
Ons telefoonnummer is 0878-746918. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.
 
Bestellen

In onze webshop vind je een ruim assortiment trappelzakken / baby slaapzakken.  

Hoe werkt deze webwinkel?


Producten bekijken en in de winkelwagen leggen:
In de paarse menubalk vind je de catetorieën waarin de Trappelzak alle producten aanbiedt. Als je in het menu een keuze hebt gemaakt, dan vind je vervolgens een overzicht van alle producten die hier in passen. Aan de linkerzijde kun je vervolgens de zoekopdracht verfijnen door enkele selecties te maken, zoals zoeken op kleur of merk.
Je ziet per product een foto, een titel, de prijs en een "in winkelwagen" knop. Indien je het product wilt bestellen, kun je op de "in winkelwagen" knop klikken, waarna het in de winkelwagen wordt gelegd. Wil je eerst wat meer informatie? Dan kun je op de foto van het product klikken, waarna er meer informatie over het product verschijnt, alsmede een grotere foto en eventuele extra foto's. Ook op deze plek kun je het product aan de winkelwagen toevoegen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Rechts boven aan de pagina zie je welke producten er in de winkelwagen liggen. Ook kun je de inhoud van uw winkelwagen te allen tijde bekijken door op het plaatje van de winkelwagen te klikken dat rechts bovenaan de webshop staat en de inhoud desgewenst wijzigen.

NB
In plaats van het zoeken van producten via de menubalk en in de linker kolom, kun je er ook voor kiezen om rechts bovenaan, bij de witte balk naast het vergrootglas, de hele webwinkel doorzoeken door een zoekwoord in te typen. Als je vervolgens op het vergrootglas klikt of de enter toets van uw toetsenbord, krijg je alle producten te zien krijgt die bij het zoekwoord passen.

Afrekenen:
Ben je klaar met winkelen en wil je afrekenen? Klik dan, nadat je het laatste product in je winkelwagen hebt gelegd, rechtsbovenaan op "Winkelwagen". Je krijgt dan een compleet overzicht met de inhoud van jouw winkelwagen te zien. Hierin kun je desgewenst nog wijzigingen aanbrengen. Ook zie je een overzicht van de door jou verzamelde spaarpunten. Indien je al spaarpunten hebt uit een eerdere bestelling, dan kun je ze op deze plek inwisselen. De spaarpunten kunnen alleen worden gebruikt door klanten met een account. Klik hier voor meer info....
Wil je de producten die in de winkelwagen liggen bestellen, klik dan op "Ga door naar afrekenen". Je komt nu bij de kassa van de Trappelzak, waar je eenvoudig kunt afrekenen via een beveiligde (HTTPS) internetverbinding:

    1. Factuuradres
      Heb je een account bij de Trappelzak? Klik dan op "klik hier" boven het woord "Factuuradres". Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in en klik op de knop "log in", waarna je gegevens automatisch worden ingevuld. 
      Bestel je voor het eerst bij de Trappelzak, of heb je bij een vorige bestelling geen account aangemaakt? Dan vragen wij je jouw naam, adres, etc. in te vullen. Als je jouw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, kun je dit aangeven door helemaal onderaan bij "verzenden naar hetzelfde adres als factuuradres" het vinkje weg te halen. 
      Indien je een account wilt aanmaken, kun je onderaan bij "maak een account aan voor je volgende bezoek" een vinkje plaatsen, waarna je gevraagd zal worden om je e-mailadres en een wachtwoord in te vullen.
    2. Verzendwijze
      Hier staat automatisch het bedrag ingevuld wat wij voor jouw bestelling aan verzendkosten berekenen. Wij versturen elke bestelling binnen Nederland met PostNL.
      Je hebt ook de mogelijkheid, om na afspraak, je bestelling af te halen bij ons magazijn in Ede. Uiteraard worden er dan geen verzendkosten berekend. 
    3. Betaalwijze
      Kies nu de door jou gewenste betaalmethode. Deze keuzes zijn "iDEAL" (je wordt aan het eind van het besteldproces direct doorgeleid naar het internetbankieren van jouw eigen bank), "MrCash" (de Belgische iDEAL), "Creditcard" ("Mastercard", "Maestro" of "Visa", aan het eind van het bestelproces kom je op een pagina van onze betaalprovider Sisow, om de betaling met je creditcard te voldoen), "Bankoverschrijving" (je kunt de betaling zelf voldoen middels internetbankieren of een overschrijvingskaart).
    4. Bestelling controleren
      Je ziet nu jouw bestelling inclusief de verzendkosten en het eindtotaal. Al je gegevens zijn ingevuld. Controleer dit goed. Heb je iets niet goed ingevuld? Dan kun je het nog wijzigen door bovenaan de pagina naar de winkelwagen te gaan. Daarnaast kun je je abonneren op onze nieuwsbrief en desgewenst gebruik maken van het veld "Opmerkingen".
    5. Plaats bestelling
      Je wordt gevraagd om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden: Lees de algemene voorwaarden door, door te klikken op "algemene voorwaarden". Vink het vakje "Ik accepteer de algemene voorwaarden van de Trappelzak" aan. Klik tenslotte op de "Plaats je Bestelling" knop om je bestelling te bevestigen en de koopovereenkomst te sluiten.
Indien je bij de betaalwijze voor iDeal gekozen hebt, word je nu via een beveiligde verbinding doorgeleid naar het iDeal portaal. Kies jouw eigen bank en betaal via de beveiligde omgeving van je eigen bank. 

Nadat je de bestelling hebt afgerond stuurt de Trappelzak je een bevestiging per e-mail.
Heb je betaald met iDEAL, MrCash of Creditcard? Dan neemt de Trappelzak je bestelling direct in behandeling.
Heb je bij de betaalwijze gekozen voor "bankoverschrijving"? Dan wacht de Trappelzak met het in behandeling nemen, totdat het factuurbedrag is bijgeschreven op de bankrekening van de Trappelzak. (rekening nummer NL55RABO0160925169 t.n.v. de Trappelzak). 

Wanneer de Trappelzak je bestelling in behandeling heeft, zal je bestelling normaal gesproken binnen 1 tot 2 werkdagen worden verzonden (mits op voorraad). Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je van de Trappelzak een e-mail. Doorgaans wordt je bestelling, binnen Nederland, dan de volgende dag door PostNL bij je bezorgd.

Betaalmogelijkheden

iDEAL

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om met iDEAL te betalen. Met iDEAL kun je vertrouwd, gemakkelijk en veilig je online aankopen betalen. Je rekent af via het internet bankiersysteem van jouw eigen vertrouwde bank. Betalen met iDEAL is een samenwerkingsverband tussen de grootste bekende banken van Nederland.                                   

Belangrijkste kenmerken:

  • * Kosteloos
  • * Net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • * Wordt ondersteund door de grote bekende Nederlandse banken
  • * Controle op de betaling


Wij kunnen je betaling vrijwel direct zien, waardoor wij je bestelling sneller in behandeling kunnen nemen.

Hoe werkt iDEAL?
Je plaatst een bestelling in onze webwinkel. Bij de keuze van de betaalwijze kies je voor iDEAL. Nadat je jouw bestelling hebt bevestigd, kom je op de beveiligde pagina van Sisow. Je selecteert je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar het internetbankieren van je eigen bank, waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je selecteert de rekening waarmee je wilt betalen en vult de juiste toegangscode in. Het bedrag wordt meteen van je rekening afgeschreven en wij worden vrijwel direct geïnformeerd dat je jouw bestelling hebt betaald. Daardoor kan je bestelling snel in behandeling worden genomen.


Mr. Cash

Onze klanten die in België wonen kunnen nu ook met Mr. Cash betalen. Mr. Cash is voor België het zelfde als iDEAL voor Nederland.

Bankoverschrijving
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een e-mail. Hierin staat wat je hebt besteld, hoeveel het kost en wat je bestelnummer is. Het genoemde bedrag kun je overmaken naar rekeningnummer IBAN NL55RABO0160925169. Graag onder vermelding van de laatste 5 cijfers van je bestelnummer.
Bij betaling vanuit het buitenland kun je de volgende bankgegevens gebruiken: IBAN NL55RABO0160925169, BIC RABONL2U
Zodra wij je betaling hebben ontvangen, zal je bestelling worden doorgegeven aan onze verzendafdeling. Je bestelling zal zo snel mogelijk worden verzonden.

Creditcard
Heb je een creditcard van Meastro, Mastercard of Visa tot je beschikking? Dan kun je ook hiermee je betaling in onze webshop voldoen. Net als bij het betalen met iDEAL worden wij vrijwel direct geïnformeerd dat je jouw bestelling hebt betaald, waardoor wij je bestelling snel in behandeling kunnen nemen.

 
Bezorgen

Verzendkosten

Vanaf € 20,00 versturen wij je bestelling GRATIS binnen Nederland. Bij een bestelling onder de € 20,- rekenen wij een bedrag van € 5,95 aan verzendkosten.
Verzending naar België is gratis vanaf € 75,-. Voor bestellingen onder € 75,- zijn de kosten € 9,95. 

Voor overige landen zijn de verzendkosten op aanvraag. 

Je bestelling wordt bezorgd op het door jou gewenste adres. Wij versturen je bestelling binnen Nederland met PostNL of GLS.



Levertijd
Voor alle producten geldt (mits voorradig) een levertijd van 1 á 2 werkdagen, indien je bij de betaalwijze hebt gekozen voor iDEAL, Mr. Cash of creditcard. Wanneer een product niet op voorraad is staat er bij het product aangegeven wat de verwachtte levertijd is.

Wij hebben helaas geen invloed op eventuele vertragingen die ontstaan bij de distributie van je pakket bij de pakketvervoerders en vragen hiervoor je begrip. Bij vragen hierover kun je uiteraard wel contact met ons opnemen.

Wanneer je bij de betaalwijze hebt gekozen voor een bankoverschrijving, wordt je bestelling verstuurd wanneer je betaling door ons is ontvangen. Je kunt jouw bestelling daardoor later ontvangen, dan wanneer je van één van onze andere betaalwijzen gebruikt maakt.

Als je niet thuis bent als de bezorger met het pakket bij je aan de deur staat, kan het pakket eventueel bij je buren worden bezorgd. Je vindt in dat geval een kaartje in je brievenbus, waarin staat bij welke buren je jouw pakket kunt afhalen. Wanneer de bezorger het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen, vind je een briefje in de brievenbus met instructies van de vervoerder. 
 
Ruilen en retourneren

Wanneer je één of meerdere producten wilt retourneren zijn er de volgende mogelijkheden:


14 Dagen zichtgarantie

Bij de Trappelzak heb je als klant 14 dagen na aflevering van de bestelling het recht om je bestelling terug te sturen. Binnen deze periode mag je de bestelling terugsturen zonder opgaaf van reden, mits de bestelling compleet, ongeschonden en ongebruikt is en zich, indien mogelijk, in de originele verpakking bevindt. Hierbij dient je zelf de verzendkosten voor het terugsturen te betalen.

Het product wijkt af van hetgeen je besteld hebt
Wanneer je constateert dat het product dat je hebt ontvangen zichtbaar afwijkt van hetgeen je besteld hebt, dan kun je het aan ons retourneren. Wij zullen dan op onze kosten het product omruilen. Neem direct nadat je constateert dat je het verkeerde product toegezonden hebt gekregen contact met ons op via de e-mail. Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte en ongeopende producten komen voor kosteloze vervanging in aanmerking.

Het artikel is beschadigd
Neem na constatering van de beschadiging altijd contact met ons op via de e-mail. Indien het product dusdanig is beschadigd dat het niet geschikt is voor gebruik, zullen wij het aankoopbedrag voor dit artikel terugstorten.

 

De retourprocedure
Om je bestelling terug te sturen dien je altijd eerst contact met de Trappelzak op te nemen, om een retournummer aan te vragen. 

Stap 1:
Stuur een e-mail naar info@trappelzak.nl

Stap 2:
Je ontvangt per e-mail een retournummer en ons retouradres. Zonder retournummer kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen.

Stap 3:
Verpak het product zorgvuldig. Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Het pakket dient tevens voldoende gefrankeerd te zijn. Ongefrankeerde post of onvoldoende gefrankeerde post of een zending onder rembours wordt door ons geweigerd. 

Stap 4:
Stuur het pakket retour naar het door ons opgegeven adres. Vermeld hierbij duidelijk het retournummer. Retourzendingen zonder zichtbaar retournummer worden altijd geweigerd!

Wanneer de teruggezonden artikelen compleet, ongeschonden en ongebruikt door ons ontvangen zijn, dan storten wij het door jou betaalde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug op je rekening.

Ga terug naar de vorige pagina.